woensdag 28 maart 2018

We zijn thuis, reis ging redelijk voorspoedig. Van korte broek naar winterkleding ging toch onaangenaam snel.
Camper meteen uitgeruimd, Spaanse flessen in de schuur en op onderzoek waarom de accus zo snel hun stroom verliezen. Eerdaags naar de accuboer om ze te laten testen.
Valt me tegen 3,5 jaar voor Exide accu's. Hoogstwaarschijnlijk zijn ze overleden. Ik heb mijn gebruik omschreven en hij kwam tot de conclusie dat het de juiste was.
Domme pech, met mijn vorige set deed ik vele vele jaren.
Ben ook niet meer van plan om zo'n dure set terug te kopen.
Camper gewassen en opgeborgen, eerdaags met citroenzuur de waterwegen reinigen en dan maar aan andere klussen beginnen.
Mijn huis moet gedeeltelijk geschilderd worden. Zie er een beetje tegenop.

Ook mijn gezicht maar eerdaags op de jeu de boules club laten zien. Wat val je toch weer gemakkelijk in het oude leven terug.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zet hier uw reactie: