vrijdag 16 maart 2018

Oeps, Spanje loopt af

Zondag gaan we langzaam, als het knap weer blijft, richting Nederland.
Vandaag voor de laatste keer in Benidorm gebould. Dat gaf nog wat consternatie toen ik vertelde dat het voorlopig de laatste keer was dat ik met de groep in het park speelde.
Er werd meteen spontaan een inzameling met handtekeningen gehouden om me van mijn voornemen af te houden.
Nadat ik ze verzekerde dat ik aan het einde van het jaar weer terug zou komen, bekoelde de gemoederen.

Maar ff serieus, het is vaak aardig om daar te spelen, tussen de wedstrijden krijg je verschillende levensverhalen te horen. Van mensen die gewoon het hele jaar daar vertoeven, maar ook die een woonadres op een Nederlands chalet park, met de vaak bijbehorende problemen omdat het officieel niet mag.
Mensen die ook naar huis gaan en een vliegticket gekocht hebben voor 20 euro, en die 24 uur in de bus gaan zitten om thuis te komen.
Ja, wij doen meer dan anderhalve week over die 2200 km.
Ben benieuwd hoe lang de korte broek nog in gebruik kan blijven da aankomende week, zal zo maar vandaag de laatste keer geweest kunnen zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zet hier uw reactie: