zondag 18 maart 2018

In Daimus beland op een camperplaats. Niks mis mee. 9 euro perdag.
We gingen caches zoeken, maar deze handige was een pen vergeten. Dan maar naar Grau Gandia gefietst, daar hebben ze ook die levensgrote poppen die ze volgens mij in de hens gaan steken.
Moet me toch eens verdiepen wat het exact inhoudt.
Ik weet dat die grote beelden op 19 maart verbrand worden, maar het fijne van het verhaal heb ik nog niet. Ik weet alleen dat Spanjaarden gek op feesten zijn.
We weten het, maaike heeft het opgezocht. Ik had Fallus feesten ingetikt. Nu blijkt het Fallas Feesten te zijn, blijkt een groot verschil te zitten tussen fallus en Fallas, weet ik nu, hmmmm.

Het is het feest om het eind van de winter en het begin van de lente in te luiden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zet hier uw reactie: