dinsdag 7 november 2017

Amsterdam

Vandaag met mijn zwager naar Amsterdam, hij moest een aantal bankjes afleveren in een huisartsenpraktijk. Mijn zwager heeft een meubelmakerij.
Kastjes achter op de open laadbak van de 40 jaar oude Mercedes. Komen we bij de Coentunnel, komen we in een file. Later bleek er een aanrijding te zijn.

Na een half uur in de file moest ik nodig plassen. We stonden naast een vrachtauto "ik ga wel even tegen die vrachtwagen staan" zei ik.
Net op dat moment gaan ze vóór ons rijden, dus Frans ook een stukkie. Stond mijn deur niet meer naast die vrachtauto.

Gelukkig vonden we een leeg krat in de auto (heel grote cabine), ik er in gepiest en het krat geleegd buiten de deur. He he, dat knapt op.

We werden door de andere tunnel geleid en namen de verkeerde uitgang richting Haarlem, ik zei nog "links houden", maar Frans wilde naar de "oude" weg rechts, dan kon niet.
In Amsterdam was het mijn schuld dat we niet goed reden en ook nog de weg opgebroken, dat duurde en duurde, we konden het niet vinden. We waren al uren onderweg. IK er uit de weg vragen in dat kl...te Amsterdam. Frans stond half op de weg voor een oliebollenkraam. Toen ik terug kwam had hij 2 oliebollen gekocht. We hadden inmiddels wel honger.
Mogen we wel hier rijden met zo'n oude auto bedacht ie zich. Ja, maar je rijd op gas zal best.
Op plaats van bestemming Frans parkeerkaartje gekocht en ik aan de bol begonnen, zo'n grote met veel poedersuiker.
Toen we al sjouwend met een bankje de praktijk binnen kwamen leek ik wel de kerstman, had blijkbaar tegen de bol geblazen bij mijn eerste hap.
De bankjes moesten het souterrain in en dat ging op de mm.
Ze stonden mooi.

1 opmerking:

Zet hier uw reactie: