zaterdag 17 juni 2017

Eindelijk mijn stoeltjes

 Al 15 jaar op zoek naar van die plastic klapstoeltjes. In Frankrijk, Nederland, Spanje winkel in winkel uit, nou ja.
Maar ik kon ze niet vinden. Sjef heeft ze ook en het zit zo lekker s'morgens buiten voor je camper een hapje eten.
Dus ik wilde ze ook wel.
NU waren we vandaag weer aan het varen op de Zaanse Schans en op de terugweg langs de Zaan, want er was ook "Zingen op de Zaan".
Komen daar twee oudjes aan met twee van die stoeltjes onder hun arm. Gingen aan de Zaan zitten om te gaan genieten.
Ik in de remmen en vroeg hoe ze er aan kwamen. Nou zegt hij, ik wil er vanaf. 15 de twee mag je ze hebben. Dat ging door.
Hoe moeten jullie nu zitten? was mijn vraag. O dat geeft niet, als ik er maar vanaf ben
 Stoom brandblusser 1901 Wormerveer



Bootje vol, klaar voor de afvaart, ik moet er nog wel in.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zet hier uw reactie: