dinsdag 27 december 2016

Naar de bios

Vanmiddag met kleinkinderen en hun ouders naar de bioscoop geweest. Zo'n 3 D film. Dan moest ik ook een brilletje op. "Fantastic beasts and where to  find them" heet ie.
Fantasie alom en effecten alom.

Nu deed ik die bril, die helemaal nieuw is, pas op mijn hoofd toen het al donker was en er op het doek verscheen dat het tijd werd om hem op te zetten.

De eerste paar minuten keek ik en keek ik, maar ik zag nog steeds het beeld en de letters dubbel. Voelde ik nog eens goed aan die bril om het desnoods te reinigen, maar ik voelde geen glazen, ik zat met alleen het montuurtje op mijn kop.
Het setje glazen zat nog in het houdertje bij me op schoot.

Terwijl Maaike de boel monteerde, kreeg ik de slappe lach, maar moest dat inhouden. Dus letterlijk Spaans benauwd, zo heet dat toch?

Ik heb trouwens genoten van de film, die geschreven is door dat vrouwtje die ook die Harry Potter boeken geschreven heeft.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zet hier uw reactie: