dinsdag 8 november 2016

 Af en toe moet er die baard een beetje in toom gehouden worden. Wel een klein k... spiegeltje
 Buiten kan je ook ezels vinden. dit is een grote, een muilezel. Je ziet veel met hout sjouwen om te koken en te verwarmen.
 Soms gaat iets helemaal fout. IK schaam me nog, ik was eigenwijs en vertrouwde de TT. We hadden de foto iets eerder moeten maken. Ik moest haaks op dit bruggetje aanrijden en de weg was net zo breed als de camper. Hier stond ik vast met de trekhaak op de weg gekleefd en aan de rechterkant 5 cm van het hek. Eerst maar eens polshoogte genomen of ik verder kan. Terug was trouwens onmogelijk en dat zeg ik niet gauw. Ik was over de brug en ging rechtdoor steil omhoog.
Ja 10 mtr, want ik moest na dat huis naar links, waar ik net tussendoor paste.
 Toen kwamen we hier terecht. Smal, slecht en links een afgrond. Het was niet onverantwoord, maar erg krap. Op de volgende foto het uitzicht na 2 km stapvoets
 Achter die huizen loopt een weg langs het meer, die hadden we moeten nemen. Uiteindelijk komen we er terecht.
 Op die weg was het avontuur nog niet voorbij. Van de week moeten stoppen voor een verdwaald schaap, nu 4 paarden op de weg. Niemand er bij. Autos zwaar in de ankers.
Wat rust verdiend. We staan in Braga en gaan het hogerop zoeken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zet hier uw reactie: