dinsdag 8 november 2016

 Met de avondzon erop
 Insite
 Vanmorgen eerst de Lidl bezocht en nu beland in Vila Cha
 Dat het aan de kust ligt, lijkt me niet moeilijk te begrijpen.
 In Portugal veel mensen die nog wat handwerk verrichten voor alleen plezier. Een ander iets wat opmerkelijk is dat er zeer veel huiskamerwinkels zijn. Veel heel kleine winkeltje voor dagelijkse boodschappen of een kapperszaak aan huis.
 Als je een cache gevonden heb moet ie wel gelogd worden. Hij lag onder die stenen stoel gekleefd. Eerst een stalen plaatje aan de onderkant gelijmd en dan magnetisch de koker er aan vast.
 Die heeft genoeg gehad
Op weg naar huis (camper) kwamen we deze beide dames (met kind) achterop en we vroegen of ze soms de Compostela route aan het lopen waren. Ja, dat waren ze. Het zijn twee Duitse dames. Toen ze afsloegen naar hun hotel vroeg ik me af of ze al anderhalf jaar onderweg zouden zijn. Dat kon niet volgens mijn vrienden. Ze verkopen hier dit type wandelwagen niet.  Ja, ja, ik schaam me.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zet hier uw reactie: