dinsdag 30 juni 2015

Nog even een toevoeging waarom wij "Luxemburg deden" voor Facile en Route en dan via de afsluitdijk naar huis rijden.
Eén dag voor ons vertrek naar Luxemburg kwam de nieuwe receiver binnen. Onze was defect geraakt en onder garantie kregen we het nieuwste model Amiko micro SE. Hopelijk doet die het langer dan een jaar.
Maar er was verzuimd om de nodige update in te voeren.

Dus ik kreeg de zenderlijst niet ingevoerd. Op het laatst alleen SD kanalen. Zo veel met de schotel en receiver liggen kloten dat ik er niet meer uit kwam.
De leverancier vroeg ik waar ik geholpen kon worden.
Groningen zit de importeur, was het antwoord. We gingen toch via Goch en een paar Duitse CP's naar boven, nou dat kan ook via Groningen.

Zo was de eerste overnachting in IJlst gepland, ware het niet dat de camper voor die plek een beetje groot was.
Die avond wel jeu de boule terplaatse, dat was aantrekkelijk, maar de volgende dag op die plek ook kampioenschappen polsstokspringen. Dan kom ik er niet meer vandaan voor het einde van de dag.

Toen naar het voor ons altijd prettige plekje op de afsluitdijk. Dat is voor mensen die graag een praatje maken effe wat minder.
Wil je even tot rust komen en van de natuur genieten is het een aanrader.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zet hier uw reactie: