dinsdag 3 februari 2015

Hernia

Vanmiddag bij de chirurg geweest. Hij vind het moeilijk om te gaan opereren. De hernia zit op een vervelende plek.
Hij vertelde dat dit soort hernia, zoals ik heb, meestal ook weer vanzelf weggaan. Dat kan in een paar weken gebeuren kan ook een lange tijd duren.
Als je mij vraag of ik me hier aan zou laten opereren zou ik het niet doen was zijn visie.
"Maar die pijn die ik heb"?.
Wordt de pijn nu al een ietsje beter? Ja, het is wat minder geworden moet ik zeggen.
We hebben het volgende afgesproken. De operatie is op 16 febr ingepland. Ook al bloed getapt en bij de anesthesist geweest.
Mocht de pijn de aankomende week (en) verminderen dan blaas ik de operatie af. Dan gaan we er van uit dat het herstel ingetreden is.

Ik vroeg nog of ik mezelf beperkingen moet opleggen. Neen was het antwoord.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zet hier uw reactie: