zaterdag 17 januari 2015

Je moet toch wat doen als je noodgedwongen thuis zit, vandaag een nieuw modem geinstalleerd van Online, de oude gaf af en toe storing op zowel telefoon en internet.

Omdat we voor Maaike een smartphone hebben aangeschaft, (ik mag er ook af en toe aan komen), zo net een opslagkaartje voor de telefoon gekocht. Mijn zoon adviseerde om minimaal 8 Gb te nemen. Natuurlijk op ebay.com aan het neuzen en wel hoor, uiteraard nieuw, een  gekocht met 16 Gb opslagruimte.
Snelheid 10 SDHC en wel voor het astronomische bedrag van € 5,36 thuis afgeleverd.

Gisteren vond ik het nodig om de morfine wat af te bouwen, nou dat heb ik geweten, dood en doodziek en pijn net als in het begin, het heeft de hele nacht en ochtend geduurd voor ik het weer draaglijk had opgebouwd met behulp van de morfine en ook dat Maaike mijn nek even goed masseerde heeft goed geholpen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zet hier uw reactie: