woensdag 16 april 2014

Knaus is opgehaald.
APK zat er al op tot 28 april 2015, (ik wist natuurlijk niet dat ie nu verkocht zou worden en dacht, ik doe de APK alvast en verkoopt ook wat gemakkelijker) dat bleek juist te zijn.

In Spanje van onder tot boven in de was gezet, Slim? Toen ik het deed had ik een dagje over en ik val in herhaling, ik had nog geen nieuwe gekocht toen ik er aan begon.

Dus de nieuwe eigenaars waren blij. Ze probeerden nog wel een gasfles en een reservewiel erbij te "troggelen", maar voor mij was de rek eruit. Was al 3000 in prijs gezakt en vond het welletjes.

Dan had ik hem gehouden en was er nog mee naar de Facile en Route bijeenkomst gegaan, nu gaan we beide voor de overnachting tijdens de bijeenkomst in een B&B in de buurt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zet hier uw reactie: