zondag 9 maart 2014

Hoe ging het

Nog even een nabeschouwing van twee bejaarde nozems.
Wij hadden de camper via internet gekocht, dat we hem niet gezien hebben is niet belangrijk, hij moet toch nog gebouwd worden, en we weten hoe ze er uit zien.
Genoeg mensen gesproken die allemaal enthousiast waren, dus zal raar zijn als ie ons niet gaat bevallen.
Maar we moesten haast maken met het contract tekenen omdat deze serie op de band ging komen en die van ons moest mee.
Na ons accoord werd het contract per mail naar ons gestuurd. Ik zet hem op een stikkie en laat hem bij Martin (campingeigenaar) printen.
Ik onderteken en Martin scant in en weer op stikkie en stuur hem per mail retour.

Een hele ploeg motorscooters wachtten op ons want we gingen met z'n allen een tour maken. Zitten we onderweg om een uur of 11, worden we gebeld door Duitsland:
"Contract niet ontvangen"!
Hebben we verstuurd, was ons antwoord. Onder het eten 14.00 uur weer telefoon. Nog niet ontvangen en ik heb hem echt nodig, anders kan ie niet mee. Wij hebben een speciale uitvoering besteld zonder hefbed maar met kastjes in de plaats.

Wat te doen. Ons eten versneld naar binnen en wij naar buiten naar de camper om het opnieuw te versturen. Was wel 50 km door de bergen.
Wel een ruime 2 baans doorgaande weg. De tijd dat we 16-17 waren kwam weer boven en we gingen kei-hard en voor ons gevoel "plat" door de bochten. Echt scheuren was het. Twee glunderende genietende  60 plussers op de motorscooter.

Opnieuw verstuurd, meteen gebeld en jawel, hij kwam binnen bij hun. Heel af en toe gaat het mis met mail en dit was een ongelukkig moment.

Nu ik dit schrijf besef ik nu pas dat als ik op internet was gegaan en in mijn mailbox, ik hem gewoon vanuit het restaurant opnieuw had kunnen versturen.
Stom, maar dan hadden we dit ritje gemist.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zet hier uw reactie: