dinsdag 11 februari 2014

Vandaag nog een keer het dakluik los gehad. Ik had het tandwiel revisiesetje gemonteerd een paar dagen geleden, maar niet goed opgelet dat het luik een fractie scheef open ging. Is hersteld nu.

Na langdurig uitstellen toch gedaan wat Maaike vaak tegen me zegt. Het dak opgegaan.
Schoon gemaakt en eerdaags zal ik het in de was zetten.

Als ik aan morgen denk loopt het water me al uit de mond. We gaan eerst s'morgens naar de markt in Benidorm (daar wordt de mond niet vochtig van hoor) en dan eten in de Isidro (als ik het goed zeg).
Daar kan je eten voor € 10, zoveel als je wilt. Daar gaat het me niet om, want een bunkeraar ben ik niet, maar ze hebben gewoon ook lekkere en gezonde dingen om te eten ennnnnnn en nu ga wel op de "ongezonde" toer, ze staan bekend om hun toetjes en ze hebben een knop in de muur en als je daar iets onder hou en op die knop druk, komt daar de lekkerste slagroom uit die ik ooit gehad heb. (Effe slikken)

Dus op naar morgen. Vandaag slechter weer met wat regen en afgelopen nacht storm, weinig geslapen. Wij staan dwars op de wind.
Maar morgen wordt het mooi zonnig weer en met goede temperaturen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zet hier uw reactie: