donderdag 13 februari 2014

Deze foto moet je zien als afsluiting en beloning omdat we ons "tepletter" hebben gelopen om naar de vuurtoren te komen. Dus dit zou ongeveer de laatste foto moeten zijn. Maar ja, volgorde hè. We zaten bij Pizza 4 you. Salade, biertje, pizza, toetje en koffie voor € 8,95. Ik had een "pan pizza" Diablo. Toen ik er aan begon begreep ik pas waarom hij Diablo (duivel) heette. Ik heb de pepers opzij gelegd. Maar wat was ie lekker.
Hier op de vuurtoren. Hebben ook nog dolfijnen gezien.
 Op de achtergrond links Albir -Althea en rechts Calpe
 Als je hele goeie ogen heb zie je op de achtergrond onze camper staan. Hmm.!

 Op de terugweg bleek dat iemand zijn poot verloren was. Als het voor de honden was, had ik het plastic er afgehaald.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zet hier uw reactie: