zaterdag 19 oktober 2013

Morgen een toernooi spelen in Koog a/d Zaan. Het zogenaamde "de Wijn" toernooi. Deze naam heeft het te danken aan de sponser; Bakkerij de Wijn alhier. Je zou alleen al mee doen voor het overheerlijke stukje slagroomgebak bij de koffie.

5 voorgeloten partijen. Inschrijfgeld € 10 per doublette en we gaan er weer vol tegen aan. Dit keer weer met zwager Bart waarmee ik ook "Zaans Kampioen" werd.
Ik moet eerlijk zijn. Je moet een beetje mazzel hebben welke tegenstanders je loot.

Vandaag mijn zoon weer meegekregen te boulen, die had het door zijn drukke gezinsleven al 10 jaar niet meer serieus gedaan. Maar het is net als fietsen, je verleerd het niet. Even weer de slag te pakken en gaan met die banaan.

Een van de redenen waarom we vaak in Frankrijk te vinden zijn. Als ik de kans krijg boule ik s' avonds een balletje mee. Weet inmiddels veel camperplaatsen met een baan in de buurt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zet hier uw reactie: