vrijdag 31 mei 2013

We stonden in Hondarriba, 300 meter in Spanje. Ik wilde Repsol gas. Ik sprak tussen de regenbuien een Spanjaard die slecht Engels sprak en geen Frans en in ik geen Spaans. Wel een zeer geanimeerd gesprek gehad. Pfuuu.
Uiteindelijk ging hij de gasauto bellen omdat die dan morgenochtend bij mijn camper zou komen. Zo gezegd zo gedaan (dacht ik)
Ik was vergeten te zeggen dat ik weer verder zou gaan. Hij had vergeten te zeggen hoe laat die auto zou komen.
Tot 11 uur de fles buiten laten staanm, toen vertrokken en toen tot de ontdekking gekomen dat Repsol in die buurt aan het staken was. 400 km verder pas aan het gas.
Je vind van alles hier in het park. Maaike een dutje doen. Uitrusten van de strech omdat we geen gas konden krijgen. Ik heb zoiets:"Heel Spanje leeft op gasflessen, kom ik er ook wel een tegen"
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zet hier uw reactie: