maandag 1 april 2013

We kijken naar de foto's van Eddy en van Bert de Belg. Ik kan jullie zeggen dat het zéér doet.
We hebben amperaan onze hielen gelicht of het weer verschijnt waar wij voor gekomen waren. Ja,het was winter en we mogen niet klagen, maar toch!
Zie ik lui in hun blote bast zitten en er wordt gepuft dat ze het te warm hadden op de fiets.
Dát zouden wij helemaal niet erg hebben gevonden.
Nou het is hier nu net boven NUL. Ik ga de camper wassen om de pekel er af te halen en ik heb schoonmaakazijn in het watersysteem zitten. Zal ik doorspoelen. Wel met de knijper op de automatische klep, want het is nog steeds zo koud dat ie open zou gaan. Het vriest net niet. Het zonnetje schijnt, gaat de goede kant op. Nog even nachtvorst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zet hier uw reactie: