zondag 24 maart 2013

Vanmorgen door Noord-Frankrijk en Belgie. Wat een pokkewegen (snelwegen) vooral in Belgie. Ik zou twee mannetjes op pad sturen met een bak asfalt en een trilplaat om die verdomde gaten te vullen. Niet normaal meer!!!!!

Bij een stop op een parkeerplaats in dat half uur 2 mensen gezien met een stukkende band.

Vooral in een stugge camper moet je als een kamikaze piloot om de gaten laveren.

Veel sneeuw en bagger op de weg. Ik ben bekaf door die 400 km. De camper ziet er niet uit. Helemaal onder de pekel. We staan nu in Alphen aan de Rijn voor de APK morgenochtend.
Terwijl we hier staan komt Hans (de vader van Michel en ook een camperaar) even voor stroom zorgen en de code voor internet geven. Wat een service!! Chapeau.
Mijn blog is niet voor reclame, maar als je hier voor de APK € 30 betaal inclusief, en dat doe ik al jaren, vind ik dit een topadres. (Heijmans)
Morgen naar huis en dan zal ik weer een poosje stoppen met de blog tot de volgende reis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zet hier uw reactie: