woensdag 13 maart 2013

Vandaag geprobeerd 2 T-shirts te ruilen i.v.m. de maat op de markt in Benidorm. Mislukt, door de taalbarriere lukte het niet. We waren vroeg en hij zei ik heb nog niks verkocht, dus kan ik ook niet ruilen of hij wilde er niet aan. We zullen het nooit weten. We hadden ze verleden week bij hem gekocht. Laat maar.

Mijn overbuurman Wim die gisteren met zijn scooter op zijn ..... ging, ligt in het ziekenhuis met  2 gebroken ribben. Omdat ook ik in de buurt was toen ie even het aardse bewustzijn wisselde voor een korte onvrijwillige flauwte veroorzaakt door de pijn die het gevolg was van zijn broek ophalen na een toiletbezoek, heb ik hem met een meedecamperaar even netjes op de bank gelegd in zijn eigen camper.
Zijn tweede flauwte was daar bijna toen hij bijkwam en mij over zich heen gebogen zag.
Ziekenauto, ziekenhuis en daar gaat ie nu zijn tweede nacht in.

Het is fris, wel redelijk mooi weer maar 14-15 graden is niet alles. Wel in de zon in het luwtje van de camper zitten lezen, wel met fleecetrui aan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zet hier uw reactie: