maandag 4 maart 2013

Vandaag ben ik naar de dokter geweest. Ik heb al enige weken een rood oog en dat wordt eerder erger als minder.
Een Hollandse huisarts met de naam Nuchteren hier in Albir. Ik kom daar en eerst worden aan de balie al mijn gegevens genoteerd inclusief mijn ziektekostenverzekeringskaart gegevens. Ik denk:"Nou de rekening gaat meteen naar de verzekering". Dus mooi niet.
Binnen moest ik mijn gehele ziektebeeld verleden opgeven en ik kreeg haast het idee dat hij teleurgesteld was dat ik opgaf niet te roken, totaal geen medicijnen te gebruiken en ook nog eens weinig dronk.
Toen dat alles dus niet als oorzaak opgedragen kon worden moest het oog wel onderzocht worden.
Als enigste oorzaak zou het nog geweest kunnen zijn dat ik te langdurig naar mooie dames heb staan turen.
Beetje teleurgesteld werd er een oogzalf (antibiotica) voorgeschreven.
Voor ruim € 3 aan zalf en € 40 voor een consult kon ik weer gaan.

Trouwens een aardige en behulpzame dokter. Donderdag moet het effect 'zichtbaar' zijn en anders weer terug komen. Moet ik wel eerst even pinnen.  (O ja, het regent)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zet hier uw reactie: