zondag 3 maart 2013

Na van de week 2 keer bij "onze" Chinees gegeten te hebben, zouden we vandaag of naar de Griek gaan of thuis eten. Dat ging goed totdat Sjef voorstelde om naar de Chinees te gaan.
Om een lang verhaal niet te lang te maken; We gingen met z'n zessen naar "onze" Chinees. Er zijn mensen op de CP die denken dat wij daar een lopende rekening hebben.

Nu ga ik iets anders nemen waren mijn gedachten de laatste twee keer. Het blijkt toch dat ik fantasieloze hark ben, want weer op het laatste moment nr 3 besteld. (Babi Pangang met een loempia vooraf met een biertje en koffie toe en een neut van het huis en een cadeautje van het huis voor de dames).
Waar draait het om:"Ik vind het lekker" en Maaike is hetzelfde kom ik nu achter want die neemt steeds duck in twee verschillende variaties.

Dat mijn promotie vruchten heeft afgeworpen blijkt wel want ik telde 12 mensen van de CP op deze locatie. Tegen de tijd dat ik vertrek vertel ik hier wel dat bij elke 10 mensen van de CP die aanbreng ik één gratis nr 3 krijg, maar nu nog even niet.

1 opmerking:

  1. pas maar op met zoveel chinees ! je ogen gaan er scheef van staan en dan gooi je geen bal meer.

    gr Jelle

    BeantwoordenVerwijderen

Zet hier uw reactie: