zaterdag 16 maart 2013

Ik had (let wel had) een lichtgewicht Cepsa (merk) butaangasfles. Als butaan bijna leeg is en het is koud, heb je een probleem. Door het verdampen koelt gas af en butaan verdampt niet bij temperaturen rond 0. Vanmorgen gebeurde dat dus, eerst branden, dan stoppen en een uur later gaat ie weer. Hoe leger hoe sneller dit gebeurt.

Fles op de scooter en naar een ijzerwarenzaak die zowel Cepsa als Repsol verkoopt. Ik ga trachten hem te ruilen voor Repsol propaan. Cepsa propaan past niet in mijn gaskast.
Bij de winkel:"Ik wil Repsol propaan". Ja, dat kan. Maar onduidelijk vertelde ik dat ik een Cepsa fles had. Betalen en een ander regelt het buiten.
Hé, zei die, het is Cepsa. "Ja, die van binnen zei dat Repsol goed was, heb ik ook betaald". Nu dus 2 Repsol propaan. Hi,hi.

Maaike heeft weer iets lekkers gemaakt vanavond. Kikkererwten met paprika's, paddestoelen, ui, knoflook, gehakt en tomatenpuree. Een dikke 10

Maaike's opfokplantjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zet hier uw reactie: