maandag 4 maart 2013

Het werkt al. Mijn oog is minder rood. Terwijl we ons zitten te beklagen dat het deze winter toch voor wat het weer betreft heel wat minder is en de regen gestaag op onze toch al vaak met water gesproeide camperdak neer komt, zei ik tegen Maaike dat mijn oog nu al minder "zeer" doet.
"Hij is ook minder rood".
Het is triest zo'n natte dag en avond. Ik denk dat ik me ga bezatten, ga een neut nemen. Joop en Marjanne vertrokken. Piet en Koosje. Joke en Jielis. Hans en Betty en dan ook al die anderen die ik nu vergeet, en dan gaan  Sjef en Anita ook nog vertellen dat ze maandag naar huis gaan.

Ik ben niet echt triest hoor, er zijn er nog genoeg die gepest en in de maling genomen  kunnen worden en waar je leuk mee naar de markt of uit eten kan gaan. En volgend jaar zien we ze hopelijk weer allemaal.

Antibiotica gaat niet samen met drank, maar ik gok het er op dat dat ene druppeltje in mijn oog te overwinnen moet zijn, niet dan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zet hier uw reactie: