maandag 4 februari 2013

Nadat we de neergang van SNS-bank hadden verwerkt (niet zelf direct gedupeerd) (indirect wij allemaal voor de zoveelste keer) werden we verheugd;
Ik zag de postauto op het terrein arriveren en dacht meteen;"Hé, mijn pakkie".
Dat had ik goed.
Waterpomp, contourlamp camper en een tube kit. 5 dagen onderweg, chapeau.
Waterpomp gemonteerd, maar ga morgen nog even kijken of het beter kan. Ben wezen douchen in de camper, maar het straaltje viel tegen. Zal hem iets hoger hangen zodat er gemakkelijker water naar toe kan.

Contourlamp was een rechtse, terwijl ik een linkse nodig had. Heb hem aangepast. Kijk morgen nog een keer of ik er wel genoeg kit in gedaan heb. Water in je camperwand wil je niet.

Waarom thuis de wasmachine er zo lang over moet doen is voor mij nu een raadsel geworden. We deden de was in Althea in een wasserette bij de Repsol-pomp. Een machine van 14 kg deed er een half uur over. Drogen in 25 minuten.
Als het om bedden gaat doen wij het samen met Piet en Koosje. Begrijp het niet verkeerd, we deden alleen het beddegoed samen in de machine.

1 opmerking:

  1. Bert doe niet zo stoer,het is de leeftijd,hoger hangen helpt niet!!
    gr Hans

    BeantwoordenVerwijderen

Zet hier uw reactie: