woensdag 20 februari 2013

Dat was ernstig!

Wij liepen in een tunnelstelsel, waar het pikkedonker was. Zo'n "gesloten" oude mijn.
Wij hadden helaas geen lampje bij ons, maar er kwamen af en toe rondleidings-jongedames langs met een lampje op het hoofd. Dat was een zwak led-lampje.

Je zag de groep dan ook pas op het laatste moment.
Na een half uur lopen werd ik toch wat zemelig daar in het donker.

Op een meter of 10 zag ik weer een groep aankomen.
Ik ging tegen de wand aan staan en toen de leidster vlak bij me gekomen was, sprong ik naar voren en riep hééél hard:

KKKKKSSSSSSSSSSSSttttttttttttttt!!!!!!!!!!!!!  In haar oor.

Ik werd er zelf ook wakker van en Maaike riep helemaal verdwaasd:"WAT DOE JIJ NOU?"

Tranen met tuiten heb ik daarna gelachen midden in de nacht. Maaike vond het in het begin wat minder. Daarna beide nog even wakker geweest.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zet hier uw reactie: