donderdag 24 januari 2013

Via Skype naar "De Wit Schijndel" gebeld en inderdaad verzenden naar Spanje is mogelijk.: "Ik stuur u straks per mail hoe te handelen"
Eikel, ik moet het nog krijgen. Heb het maar besteld en naar Dennis in Nederland op laten sturen. Die stuurt het dan naar Spanje.

Waar gaat het over. Over een waterpomp die de geest heeft gegeven en een zijlicht van de camper die ik er af heb gereden.

Vanmiddag om een uur of 2 middageten gehad, of moet ik zeggen "geluncht". Ja het was bij de Chinees, dus "lunchen". "Eten" is in de camper.
Al zou ik er elke dag moeten eten, vind ik het nog lekker. Ik was een keer op Bali, ja als je "op" een eiland zit heet het 'op'. Daar aten we twee keer per dag warm. Ik nam elke keer hetzelfde "nasi" maar steeds op een andere lokatie en daar werd het steeds op een andere manier klaar gemaakt, dus steeds weer apart.

Het weer wordt vervelend hier. Het ergste is dat ze er mij voor beginnen aan te kijken. Sinds dat wij gearriveerd zijn is het weer niet denderend en dat is nog zacht gezegd.
Maar, het wordt beter!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zet hier uw reactie: