woensdag 30 januari 2013

Ik had het zo leuk bedacht;
 Ik had een lichtgewicht volle gasfles en zou hem aansluiten, blijkt na een hoop gekloot dat de fles niet gemaakt is voor in de camper, de aansluiting gaat er moeilijk op omdat er een slanglekbeveiliging in de slang zit.
Moet ik eigenlijk een ander type hebben, nu de vraag, kan ik hem omruilen, Luc de CP baas gaat het voor me vragen.

Ben ik er nog niet. De propaanfles was ook (niet) leeg en het zou in de kraan zitten, het zat niet in de kraan, hij was wel leeg. Snap je het nog? Nou ik vanmiddag ook niet meer. Ik had de oude kraan al in de container gegooid en er nu weer uitgehaald. Ron had nog een kraan, overgenomen voor € 2, had hij weer op de rommelmarkt gekocht.
Heb nu twee kranen. Volgens mij heb ik nu een "gastik".

O ja, wel nog tijd gehad om naar Benidorm te fietsen en naar de markt te gaan en een laser-pen voor Jany te kopen en om naar een geschikte gasslang te zoeken en niet gevonden.

Vind je niet dat het een warrige dag was? Nou wij wel, hij was om met allemaal achteraf onnuttige dingen doen. En ik verloor ook nog met boulen. Mazzel dat dat NOOIT aan mij ligt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zet hier uw reactie: