zondag 7 oktober 2012

Ik wandelde door Alanya en er kwamen twee jongetjes ons tegenmoet. Ik had mijn camera zoals altijd onopvallend naast-achter me hangen. Dit jongetje haalde me weer in, tikte op mijn rug en vroeg of ik een foto van hem wilde maken. Hij ging er voor poseren en na de foto was hij blij en tevreden. Nou, weer iemand bij gemaakt.
Soms kost dat weinig moeite.


We lopen door een speciaal wijkje waar allemaal kleine ZZP'ers allerlei bedrijfjes hebben. Hier een bromfietsreperateur.
Het werd tijd om de inwendige mens te versterken. Het werd Ayran met een salade en brood en een ieder stokjes kip geroosterd met rijst, een paar patatjes en groentes. Afrekenen 28 Lira= ongeveer 12-13 euro.
Het is vrijdag en op een gegeven moment begint die Iman door de luidsprekers te tetteren. Iedereen stopt met werken. Ze komen letterlijk uit alle hoeken en gaten toestromen en laten hun zaakjes open en onbeheerd achter.
Er wordt niets gestolen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zet hier uw reactie: