zondag 10 juni 2012

Vergat het nog bijna te melden, maar op weg naar deze camperplaats reden we door een dorp ongeveer 7 km van hier en wie kwamen we tegen? Piet en Koosje (van Alfaz- Spanje).
Normaal kijk ik bijna nooit in de cabine als ik iemand tegen kom en nu zei ik tegen Maaike:"Hé, die ken ik, dat is Piet volgens mij".
En wel in de spiegel zie het "stijgerende Tukkers paard" achterop.
Zij zagen ons ook en keken ook in spiegel. We hebben nog samen een dag op de CP  gestaan. Zullen ze eerdaags wel wel tegen komen. Dit was namelijk al de tweede keer.

We zouden vanmorgen wel gegaan zijn, maar er is rommelmarkt naast de deur, een hele grote. Heb een nieuw meetlint van 8 mtr en 2 stel zware werkthandschoenen gekocht voor totaal € 7, komt mooi van pas als ik eerdaags het damwandprofiel moet ophalen en plaatsen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zet hier uw reactie: