woensdag 28 maart 2012

We zijn veilig thuis gekomen. Vanmorgen de camper APK laten keuren. Afgekeurd.
Een fuseekogel heeft ruimte. Wordt over een paar weken hersteld. Schrok er wel van, 71000 km, kan gebeuren. Camper is erg stug en de wegen vaak slecht, daar hou ik het maar op. Moet er toch een draai aan geven!

We blijven nu 4 weken thuis en gaan daarna camperplaatsen beoordelen in Frankrijk. Als het leuk is en wij hebben er lol in dan ga ik hier weer verder op de blog, het is dan wel geen winterblog meer, maar wat maakt dat uit.

We hopen dat jullie net zo veel plezier aan deze blog beleven als wij. Er kan nu dus een kleine stilte vallen.

1 opmerking:

  1. Hallo Bert en Maaike, ik heb jullie reis gevolgd en ik ben wel een beetje jaloers maar ik vindt het prachtig wat jullie geschreven heben ik denk dat ik evenveel genoten heb als julie van de reis.
    Prachtig zoals julie het verwoord hebben ik wens jou en je vrouw nog heel veel van deze reizen en hopen elkaar eens tegen te komen. Nog veel reis plezier en een goede gezondheid gewenst.

    Mvg. Bert Heuvelmans

    BeantwoordenVerwijderen

Zet hier uw reactie: