maandag 5 maart 2012

Niets onheilspellends, maar gewoon de zon die vanavond onder ging. Gebeurt vaak hier en dan een zeer rode gloed aan de hemel. Het is dan maar heel even héél mooi.
Als ik er weer een zie en ik het benul heb er een foto van te maken, dan doe ik dat.
Mijn Canon is defect, kan ik alleen mee fotograveren in "max. zoom" stand, is lastig.
Mijn Nikon is al jaren van de rel, maar heb ik weer van stal gehaald, moet het kaartje dan in een geleende lezer stoppen omdat ik geen kabel mee heb.
En nummer 3: de telefoon van Maaike maakt ook wel goede foto's, maar ook zonder kabel en zit dan uren te klooien voor ik het voor elkaar heb met bluetooth en daarna weet ik niet meer hoe ik het gedaan heb.
Het is waar ouderdom komt met gebreken. Benieuwd wanneer ik er last van krijg. hmm.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zet hier uw reactie: