zaterdag 4 februari 2012

zaterdag

IJs-schotsen in de verswater tank. Tank heeft het nadeel dat de onderkant ook echt de onderkant is.

Zo wintervast is ie niet. Maar ook dat lossen we op.

Wat ik niet kan oplossen is het feit dat ik mijn telefoon ben vergeten en mijn twee tassen met kabels op alles te verbinden.

Dat is echt kl..... eh mis.

Maar ik vind wel een oplossing.
Heb een kabel aan mijn antenne waar bijna alles aan kan. Ook de readers opladen. Kan alleen mijn Canon accu niet opladen. Maar dat moet maar één keer per 2 maanden. Ik kom vast wel iemand tegen ook met een Canon, kan ik even de oplader lenen toch?

1 opmerking:

  1. Hoi
    Fijne reis naar het zuiden
    Wachten op onze nieuwe camper eind van de maand
    Je weet wel wij zijn van die schotel

    Groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen

Zet hier uw reactie: